Summa sidvisningar

torsdag 13 december 2018

Pepparkaksgubbe, julkort och livsfarlig halka

 Fick såna fina bilder av Fanny igår som hon tagit på tjejerna.

 Nog är dom väl bra söta❤

 Lite nya bilder på min fina mage som den ser ut idag, nästan 3 månader efter operation.
Zoomar man in kan man se ärret som bleknat så fint och knappt syns.
 Fick lov att prova en bikini jag testade i somras, den satt något bättre nu 🙂

 Skulle lämna en pepparkaksgubbe på förskolan i morse.
Inte lätt att få med en sån på bild.
 När vi kom till dagis mötte vi 3 stycken Lucior i dörren.
Fabian tyckte att dom var så fina.
 Tog en promenad när jag lämnat honom.
Det blev 8 km promenad förenat med livsfara!
Inte ett enda gruskorn på sina ställen!!

Idag måste dom haft en hel del att göra på akuten.

 Började senare på jobbet då jag skulle ha julbord med mina vänner.

Fick hjälp med att möblera, duka och vika servetter .

 Ställde ut varningsskylten innan det var dags för mina gäster att komma.

 Så kom till slut all mat!

 Fantastisk god mat!
 Ingen gick hem hungrig😊
Det blev ganska sent då det var en del att ta rätt på innan jag kunde åka hem.
Men jag hade hjälp att plocka ihop och det gick fort när vi hjälptes åt.

Nu väntar sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar