Summa sidvisningar

söndag 16 december 2018

Halkfritt, dop och gott julgodis

 Lördag morgon brukar väl vara sovmorgon för många.
05:15 vaknade jag och kunde inte somna om.
Både Robert och Fabian sov....
Jag gick upp, tände ljus och drack morgonkaffet i lugn och ro.
 När det började ljusna ute knöt jag på mig mina nya Icebugs och gav mig ut i kylan.
-13° stod termometern på.
 Men jag var varmt klädd och det bästa av allt, jag kunde gå helt avslappnat trots ishalka i mina nya skor.
 Vilket bra köp!
Kan tipsa om att det är sista dagen idag på XXL som dom kostar 999:-
Det är 900:- billigare än i butiken på stan.
 Det var en frisk vacker morgon och jag gav mig upp högt i stan höjder så utsikten var slående.
 Nästan 8 km i mina nya skor utan en tendens till skavsår.
Så otroligt lätta och sköna skor!
Och framförallt halkfria!!

 På eftermiddagen var på dop i Grycksbo.

 När vi kom hem bakade jag nutellafudge.
Det måste ni prova att göra!!
En varning bara att dom är beroendeframkallande goda!!

 Idag har jag med hjälpa av mamma, och Fabian såklart rensat i mitt syrum.
Det behövdes verkligen.

Jag har legat lågt med att sy sen operationen och har mest bara stökat till där inne på nåt konstigt vis.
Men nu är det finare än nånsin  😊

Nu är alla rum städade och de är så skönt!
 Idag blev det en kvällspromenad istället.
Älskar att kunna gå helt normalt och avspänt i bästa skorna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar