Summa sidvisningar

lördag 8 december 2018

Hemmaträning och annat onyttigt

 I morse körde vi lite hemmaträning hela familjen.
 Fabian älskar det mycket mer än sin pappa.
Han är så snabb på att ta fram grejerna och alltid mitt rehabprogram för magen 😂
 Vi körde ett hårt pass och det kommer att kännas i kroppen imorgon.
 Gjorde nutellafudge som jag tänkt ta med till julmarknaden och sälja imorgon.
Men den blev för lös.
Smaken var det absolut inget fel på.
Men den får stanna hemma imorgon.
 Så laddade vi för julbord nr 3 med en varsin Galliano hot shot när mormor kom för att passa Fabian.

 Jag valde mellan rött eller grönt att ha på mig....

 Det slutade med den gröna.
Var perfekt när jag skulle leka kurragömma med Fabian.
Kunde bara ställa mig mot gardinerna i vardagsrummet så syntes jag inte 😀👍
Så kul och ovant att kunna köpa och använda lite mer figursmickrande kläder och inte gömma sig i stora bylsiga kläder.

 Tomten bjöd på glögg när vi kom fram.
Idag åt vi med Hedmans som bjöd på julbord.
Tyvärr kunde vi inte följa med ut efteråt.
Brukar alltid ha så roligt med dom efter julbordet.
Så roliga och trevliga människor, ett riktigt härligt gäng.
 Men nu laddar vi för julmarknaden imorgon.
Börjar bli lite fjärilar i magen.
Gäller att komma ihåg allt som ska med upp.
Och lämna det kvar hemma som inte ska med🙂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar