Summa sidvisningar

lördag 1 december 2018

Hjärtat i halsgropen

 Måste säga att natten blev lugnare då vi glömt ge Fabian sin medicin.
Han måste ha varit helt slut själv för han sov för första gången på säkert ett år en hel natt på sitt rum!

Jag hade sagt åt Robert att sova på syrummet så han skulle få en natt ostörd.
Men gissa om man kan sova själv bara för att Fabian lyckades sova en hel natt?
Nä då, jag vaknade säkert hundra gånger och undrade var han höll hus och om han inte skulle komma tassande in snart.
Fick lov att smyga upp för att se så han mådde bra.
Halv 6 kom han in till mig och då var jag redan vaken.

Han såg nästan chockad ut själv och funderade var pappa var någonstans när hans säng var tom😊

Igår fick han medicin igen och natten ja den här varit som den varit.
Bökig och stökig....

I morse var han helt vild innan han fått sin medicin.
Sätt och kastade omkring sina kulor med magneter som man ska bygga med.
Dom har såna på förskolan också.

Rätt som det var stoppar han kulorna i munnen!
Han blev rädd själv och pekade på sin mun!
Jag för upp ur soffan och vände fram honom!
Ut kom tre små stålkulor!!

Törs inte tänka på vad som kunnat hända om jag varit i ett annat rum!
Nu är dom sakerna bortplockade och jag måste säga till på förskolan så dom har koll så han inte gör samma sak där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar