Summa sidvisningar

måndag 17 december 2018

Äntligen snö, och nytt tyg i kökssoffan

 Jag och Fabian skulle gå och handla i morse. Men efter en timme hade vi inte ens kommit runt huset....
 Snön gjorde att promenaden drog ut på tiden kan man säga.
Ringde mormor som var upp vid Ica maxi  dryga 2 km bort.
Hon skulle gå hem till oss och vi vände om för att gå tillbaka in.

Mormor hann in till oss långt före oss och då hade vi kanske 50-100 meter att gå 😂

 Jag och Elin har varit till Borlänge en sväng.
Där köpte jag bland annat nytt tyg till kökssoffan.
Det gamla var så slitet att det börjat gå hål.
Har haft ljusa diskreta tyg på innan.
Nu hittade jag ett snyggt färgglatt på Ikea.
 Blev riktigt snyggt tycker jag,  och det är ju jag som ska ha den 😊

 På kvällen blev det en långpromenad på 8 km.
Så vackert med den gnistrande vita snön.
Allt blir så mycket ljusare och träden är fantastiskt fina.

Nu väntar sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar