Summa sidvisningar

fredag 7 december 2018

Årets bästa julbord♡ (bildbomb)

 Blev väckt av 117 cm busfrö kl 04:20.
Gav mig ut på en riktig långpromenad innan stan hade vaknat.

Den vaknade till efter promenaden, folk började komma ut och ta sig till sina jobb och skola.
Och det han bli ljust innan jag kom hem.
 Härligt att gå i den knarrande snön.
Blev nästan 1 hel mil.
 Sen åkte jag ut till Fanny för att snygga till mig lite.
Hon är så himla duktig!
Nu har hon även kommit in på frisörskolan som börjar nästa år.
Så otroligt kul!!

Hon färgade mina bryn och fransar och fyllde på fransarna.
 Felix skulle ta några bilder.
Ja ber man han får man ju räkna med vad som helst och skylla sig själv...
 Men nu ser jag ju att jag måste önska mig en nästrimmer i julklapp och ta tag i mina pormaskar....

 Sen måste jag nog göra nåt åt mina ungar också.
Inga skönheter direkt 😂😂



 Ja, vad ska man säga...

 Är man uppe tidigt hinner man med mycket.
Har bakat päronbiskvier som jag ska ha med och sälja på julmarknaden.
 Dom är nästan beroendeframkallande goda!!

 På kvällen har vi varit på Omtankens julbord.
Det är de bästa julbordet, man blir så glad av alla människor där❤

 Fabian var extra finklädd i skjorta och slips.

 Han speglade sig länge och väl.

 Var så nöjd med sin slips




 Slipsen var dock dyngsur innan vi kom hem då han satt med den i munnen hela tiden.


 Revyresan uppträdde på julbordet som var på Galaxen i Borlänge.
Vilket gäng!!
Jag blev rörd till tårar när dom kom upp på scenen och sjöng så taket lyfte!
 Tomten kom och delade ut påsar till barnen.



 Fabian tyckte dock att volymen var lite hög så vi fick åka hem.

Så blev han trött också.
Han fick specialkost när vi skulle äta och åt en stor portion med mat.
En mycket lyckad kväll❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar