Summa sidvisningar

lördag 30 november 2013

Mysmorgon och misshandel är hårfint att skilja på ibland

Fabian hade en rätt så bra natt i natt.
Med andra ord så hade jag och Robert det med.
Han somnade tidigt igår kväll, vaknade runt klockan 04 i morse. Var febervarm och fick en alvedon och välling då. Runt klockan 05 somnade han om mellan oss i vår säng.
09:45 vaknade han nästa gång! Snacka om sovmorgon!
Försökte ha lite morgonmys. Det resulterade i blodig näsa och klösmärken på Robert :)
Efter frukosten gick jag ner på stan för att hämta ut mina nya brillor.
Så kul med nya glasögon, två par dessutom. Ska visa bilder på dom snart.
Mina första progressiva så det kommer nog att ta en stund och vänja sig vid dom.
Dom gamla var aggressiva ;)
Skulle skynda mig hem lite från stan för Robert skulle iväg.
En gång tidigare har jag varit med om att tågbommarna åkt ner på svärdsjögatan.
Idag blev andra gången. Så typiskt bara för att man ska skynda på lite.
Det är visst julmarknad i Grycksbo så ångloket åkte idag för det.
Hur ser vi ut! Mys är väl inte det första ordet man tänker på när man ser den här bilden
Ståträning på pappas mage.
Ljust ute när vi gick upp, hör inte till vanligheten.
Morgonfrilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar