Summa sidvisningar

torsdag 21 november 2013

En bra natt

Fabian somnade i mitt knä i fåtöljen igår kväll. Han har sovit i sin säng hela natten och sover än, så skönt för honom. Sov knappt något alls på dagen igår.

När vi var på bvc i tisdags var det läkarbesök. Hon kollade hans öron då och då såg det bra ut. Vi får ha lite koll på det eftersom han haft öroninflamation en gång tidigare.

Fanny hade en mindre bra start på dagen. Hennes klocka hade inte ringt och hon skulle börja sin dag hos tandläkaren.
Har nog aldrig sett henne så snabb.
Talade om att hon får betala om hon inte går dit.
Hon är där nu :)

Jag softar framför nyhetsmorgon och mitt kaffe en stund till. Han vaknar nog när som helst.
Tack till min älskade Robert som kokat kaffe och hällt på termos åt mig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar