Summa sidvisningar

söndag 10 november 2013

Farsdag

Förra året var det Roberts första farsdag. Då fick han en kopp som det stod världens bästa pappa på. Tror till och med han köpte den själv :)
Fast han fick en söt nalle med samma text av Fabian också som jag hjälpt till att handla.

I år skulle jag vara lite värre. Hade beställt ett mobilskal han skulle få. Nu blev det ju så knasigt bara att Robert kom hem oanmäld på lunch den dagen och jag hade lagt skalet på köksbordet så Robert fick syn på det.
Han fick presenten två veckor för tidigt...

I morse fick JAG sovmorgon medans han och Fabian hade mysmorgon uppe i ottan :)
På eftermiddagen var vi ut till Roberts pappa och grattade honom på farsdag. Där fick Fabian presenter av farmor och farfar som dom köpt i London.
Han busade så mycket där så han slocknade direkt i bilen hem. 

1 kommentar:

  1. Åh vad det är mysigt att läsa om din härliga familj och er vardag... Du är så duktig att skriva, sitter ofta och skrattar för mig själv när jag läser :) Så fortsätt att skriva, du gör det så bra!! Kram, Tina

    SvaraRadera