Summa sidvisningar

måndag 25 november 2013

En alldeles vanlig måndag

Halv åtta började vår dag. Vi var ju lite nattsuddare i natt.
Jag är usel på att sätta in papper i pärmar vart efter dom kommer med posten. Jag spar ihop en fin hög någonstans, helst på flera olika ställen så det ska bli lite jobbigare att leta och sortera sen.

Idag tog jag tag i den högen (högarna).
Gjorde en egen pärm till Fabian där jag har alla hans papper om sjukhusbesök och undersökningar som gjorts. Då kan man lätt gå tillbaka och se vad som sagts och gjort och vilka dagar man varit där.
Bloggen är faktiskt en toppenbra dagbok. Önskar jag hade mer tid att skriva för jag skulle kunna skriva hur mycket som helst.

Fabian var så hjälpsam och höll koll på pärmarna.
Hur kan nån så kort kille nå så långt upp på köksbordet!
Pärmar, mappar och papper förvann i ett nafs!
Han är så jädra rolig den där lilla killen. Jag gapskrattar åt honom hela dagarna när han hoppar omkring och upptäcker nya saker och ställen här hemma varje dag. 
Idag tänkte han passa på att riva ner datorn och tömma lådorna i apoteksdisken :)

När man busar mycket och gör av med en massa energi så behöver man mat och lite nya krafter.
Gjorde iordning en massa portioner med fisk, dill och potatis igår. Det gillade han skarpt.
Får mixa all Fabians mat noga då han sätter i halsen väldigt lätt. 

Sen gick vi ut en sväng och han somnade i vagnen en stund.
Jag hade en lunchdate med min älskade man.
Gick en liten runda på väg hem.

På eftermiddagen efter träning/lek somnade han i mitt knä. Nu sover han sött i sin säng och jag ska ägna mig åt något så ångestfyllt som betala räkningar. Ska bli skönt när vi flyttat härifrån och hyran sjunker drastiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar