Summa sidvisningar

måndag 11 november 2013

Bus med lilla Line och åldersseende

I morse kom lilla söta Line och hennes mamma och lekte med oss lite grann. Line är som sagt född väldigt tidigt men hon har visat att allt går ändå.
Hon är född i v30+4 Elin hennes mamma är nu i v 27 så blir det som med Line kan hon bli storasyster redan om tre veckor.
Nu får vi verkligen hoppas att lillasyster i magen inte har lika bråttom ut och håller sig kvar där en stund till.
Fabians mormor kom också förbi på lite lek

Det är så roligt att se Fabian och Line leka mer ihop och försöka ta varandras saker för man måste ju naturligtvis ha samma sak :)
Line var snäll och puttade på Fabian i gåstolen lite.








När det blev dags för lunch gick vi ner på stan då Robert frågade om han fick bjuda på lunch. Det tackar man ju inte nej till. Fy bubblan vad jag älskar min man! Älskar att lyxa till vardagen med en lunch ibland med honom. Blir som en liten date nästan. Jag går ner och möter honom vid hans jobb, när han kommer ut får jag fjärilar i magen och en kyss på munnen <3

Sen har jag tagit ett stort steg idag! Är ju ingen ungdom längre.( Jag vet, svårt att tro men så är det)
Robert tycker att jag ser förjävlig ut där jag sitter och läser med dubbla brillor på mig.
Jäkla gnäll tycker jag, jag ser ju och det är väl huvudsaken!
Man kan ju inte vara snygg jämt. 
Sen tycker han att jag är snål också. Va fasen dom kostade typ 20:- på Ö&B och fyller sin funktion så länge dom sitter utanpå mina andra.


Idag gav jag med mig. På lördag blir det en syn test och beställning av progressiva glasögon!
Lovade även att jag skulle boka en tid för klippning då jag inte klippt mig på snart ett år.
Tur jag gick till optikern först (eller inte). Då jag hörde vad glasögonen kommer att kosta hoppade jag över klippningen.
När jag får mina nya brillor sen och ser hur jag ser ut så kanske jag ser att jag borde klippa mig med.
Men nu får det funka ett tag till och Robert får kalla mig snål bjursing om han vill :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar