Summa sidvisningar

fredag 8 november 2013

Flytta igen...

Gårdagen satte sina spår. Jag måste ha varit jättespänd fast jag kände mig lugn när vi var där.
Precis när vi skulle gå hem fick jag dundervärk mellan skulderbladen. Kunde inte ens lyfta armarna så Robert fick hjälpa mig på med jackan.
Gjorde så fruktansvärt ont att jag inte kunde andas riktigt, kunde inte ta djupa andetag.
Fabian har haft en knölig natt så Robert fick lägga sig på Felix rum för att få lite sömn och orka med jobbet.
Jag har knappt sovit alls dels av smärtan som sitter i än men inte lika kraftigt som igår. Dels av litet bustroll som nypt mig i näsan, dragit mig i håret och sparkat mig i magen :)
Det går bara inte att bli irriterad på honom. Så fort jag bara tittar på honom så får man ett stort leende och blir alldeles varm i hjärtat <3
I januari ska vi flytta igen. Känns tråkigt, kommer att sakna vår lägenhet. Mest den underbara uteplatsen på sommaren.
Men när allt inte blev som tänkt har vi inte råd att bo kvar. Vi kommer att tjäna minst 3000:- på en flytt och det är mycket pengar.
Jag trodde att jag skulle kunnat börja jobba för länge sen och inte hade vi trott att jag skulle bli sjukskriven så tidigt heller.
Den här lägenheten är så bra för Fabian. Stora öppna ytor att hoppa runt med gåstolen. Marklplan så man slipper trappor. Underbara grannar!
Vi ska inte flytta långt, tre gator ner bara. Samma gata som Robert jobbar så han får nära till jobbet.
Det kommer att bli bra bara vi är på plats. Men det blir lite mindre än nu.
Idag kommer dom hem till oss från habiliteringen.
Jag ska fråga om lite bra hjälpmedel jag sett åt Fabian. Bland annat en gåstol med lite större hjul och inget bord framför så han lättare kan ta sig fram och få tag i saker. Och så en smart grej han kanske kan lära sig krypa med.
Vi får se vad dom säger om det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar