Summa sidvisningar

torsdag 9 oktober 2014

Skingrat tankarna med lite sömnad

Det behövs så lite för att jag ska sjunka igen.
Jag avskyr när ångesten börjar gnaga i en igen.
Jag måste tänka att jag reagerade och gjorde mitt bästa som var just då.
Det har min terapeut förklarat för mig, jag kan ändå inte förändra något som varit.

Jag började med lite kuddar på eftermiddagen för att skingra tankarna.
Fabian blev lite uttråkad så han fick öppna sitt paket han skulle fått på födelsedagen.
Jag hade inte ens slagit in den så han fick syn på den när jag slarvat och lagt den i soffan.
Han blev i alla fall jätteglad när han fick järnvägen och började leka med den direkt.
Och jag hann sy en kudde :)

Måste köpa röd tråd imorgon så jag kan sy mer. Men imorgon vet jag inte om jag hinner sy nåt ändå.
På morgonen ska jag och Fabian upp till habiliteringen och träffa sjukgymnasten. Vi ska ha ståskalet med för att det ska lämnas in på förlängning. Han har växt tio centimeter sen vi fick det så det är inte undra på att det inte passar längre.

Alice kommer hit imorgon när Robert har slutat också. Vi ska vara lite barnvakt och mysa och busa med henne lite. Hon kommer nog att gilla Fabians alla bollar i myspölen.

Jag har avrundat kvällen med att äta en Ben & Jerry i soffan framför tv:n efter att Fabian somnat.
Ska snart kolla på Hela Sverige bakar sen hoppa i säng.

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar