Summa sidvisningar

söndag 5 oktober 2014

Min lilla mammagris ♡

Fabian blir bara mer mammig för var dag.
Jag kan knappt gå ut ur rummet fast Robert är där utan att han blir ledsen.
Helst vill han vara i min famn hela tiden. Och han kramas jättemycket. På sitt vis, ibland är det goskramar och ibland blir man halvt sönderslagen.
Han vet inte hur han ska göra när han ska visa känslor.
Han är som en hund som typ springer fram och tillbaka och hoppar och bits när den är glad.
Men jag älskar när han tar sina små armar och försöker att krama mig.
Robert har inte fått någon kram än men den kommer nog snart den med.

Fabian var så trött på eftermiddagen men kunde inte koppla av och somna inne.
Vi tog vagnen och gick ut och efter en timmes promenad somnade han.
Sov i två timmar i vagnen på balkongen.

På tal om något helt annat. Om  någon vill ha nåt av det jag sytt så är det bara att säga till.
Den här fleecepåsen till bärselen går ju att ha till vilken bärsele som helst.
Min mejladress finns här till höger i bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar