Summa sidvisningar

tisdag 7 oktober 2014

Förbaskade mensvärk

Har vaknat i natt av både armen och mensvärk.
Fick lov att ringa och avboka min tid hos terapeuten. Tur att mamma kommer hit.
Andra dagen är alltid värst.
Jag får gå och hålla mig i möblerna för att det gör så förbannat ont!
Inga tabletter hjälper heller.

Min Elin sa att hennes mensvärk har blivit värre sen hon fick Alice också.
Jag tycker det blir värre för varje barn jag fått.
Har inte haft sån här värk förut, det är nästan som värkar när man ska föda barn.
kommer i stötar och när dom kommer kan jag knappt röra mig utan måste vänta tills det släppt.
Nåja imorgon kommer det att vara bättre. Det är tur jag har en pigg pensionärs mamma som kan leka hela dagarna med Fabian.
Sen slutar ju Robert kl 12 så han kan avlösa henne. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar