Summa sidvisningar

söndag 19 oktober 2014

Mormor hela dagen

Igår var det full upp hela dagen. Hämtade hit Alice.
Sen fick hon vara hör med Robert medan jag åkte ut till min mormors lägenhet som mamma och moster håller på att städa ur.
Robert var så duktig med barnen hemma. Alice hade han fått att sova och Fabian hade gjort ett ordentligt lass i blöjan.

Dom leker och är så snälla med varandra. Det är så himla mysigt att ha Alice här.
Hon är precis lika snäll och lättsam att ha som Fabian.
På eftermiddagen somnade dom samtidigt båda två. Fabian i famnen på Robert och Alice i vagnen på balkongen.

På kvällen efter att jag kört tillbaka Alice så gick jag och mötte upp gudmor Elin och hennes sällskap George som det var första gången vi träffade. Dom kom med tåget och är här för att kalasa lite med Fabian.
George var med i Idol förra året, har jag för mig det var.
Riktigt duktigt kille på att sjunga.
Så idag blir det en kalasdag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar