Summa sidvisningar

fredag 3 oktober 2014

Rättviks marknad

Då har vi klarat av Rättviks marknad för denna gången. Det var tur vi inte hade så mycket kontanter med oss för då hade jag köpt en jacka :)
Fleecepåsen till bärselen funkade perfekt! Han hade bara fleeceoverallen som jag också sytt och så hade han fleecepåsen och han var så varm och skön.
Vi ger varandra lite värme också när han sitter på min rygg.
Jag måste justera påsen lite bara med att sy i resår upptill med. Den blev att hänga ner lite på ryggen på honom nu.
Men för övrigt var den toppen :)

Jag smockade i mig en påse med brända mandlar på marknaden och en belgisk våffla med sylt och grädde.
Gott var det!

2 kommentarer:

  1. Påsen blev jättefin! Smart idé! :-) Visst har du gått ner många kg den senaste tiden??? Du ser väldigt slank och fin ut på bilderna!! :-) Ha en toppenfin helg! Kram, Karin S.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Karin! Ja jag har nog tappat runt 7 kg dom sista månaderna, kul att det syns :-)
      Ha en skön helg!! Kram :)

      Radera