Summa sidvisningar

måndag 12 december 2016

Vilken toppenkväll!

 Snälla Fanny och Selma kom och körde mig till jobbet idag.
Jag hade ingen bil och ganska mycket saker som skulle med.
Gatorna i stan är rätt smala nu av den snön som kommit.
Men det är så vitt och fint ute.
 Måste visa hur fint det blev i fönstret på jobbet efter min filmjölkning 😊
 Selma och Fanny stannade kvar och hjälpte mig på jobbet.
Det var en del att förbereda trots att maten skulle komma färdig att bara ställa upp.
 Fanny vek servetter så himla fint.
 Dom såg ut som små granar. Passade ju perfekt till julbordet.
 Snygga va! 😊

 Vädret hade inte kunnat vara bättre heller.
 Lagom mycket snö och ett par minusgrader ute.
Tände marschaller och gjorde fint även utanför vår mysiga samlingslokal.


 Selma och Fanny jobbade på inomhus .
 En av mina vänner hade tryckt upp ett sånghäfte .

 Det var fullt i lokalen. Vi hade inte fått plats flera.

 Så kom maten!
Vi hade beställt catering från Banken bar & brasseri .
Sjukt mycket mat fick vi och
allt smakade fantastiskt gott!
Dom som av olika anledningar inte kunde komma och äta med oss i lokalen gick jag hem med en tallrik mat till.
Klart dom ska få julmat också.
 En mysko tomte dök upp med julklappar till alla.
 Till dessert fick vi blåbärskaka med fruktsallad och grädde till.
Fantastiskt god den med.
Blev en sen kväll på jobbet för mig då det blev en hel del att ta rätt på efteråt.

Men vad gör väl det när man får umgås med världens härligaste gäng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar