Summa sidvisningar

torsdag 22 december 2016

Nu är det nära! Och då tänker jag inte på julen

 Har helt missat att skicka julkort i år.
Tiden har rusat iväg och det har varit en massa annat så när jag väl kom på det var det för sent att skicka.
Det får bli elektroniska julkort över nätet istället🎅🎄🎁
Vi firar ju vår julafton imorgon hemma hos oss med alla barn och barnbarn.
Alla julklappar har varit färdiga ett tag förutom en liten detalj....
Jag hade inte slagit in dom.
Fixade det idag på kvällen, med lite "hjälp" av Fabian.
Han kom in och hämtade dom när dom var klara och jag sa att han skulle lägga dom under det granen.

När jag var klar gick jag in för att kolla hur han gjort.
Han hade lagt dom på rad såklart! 😂
Han och sina uppradade saker hela tiden.
 Tyvärr har Selma och Jesper blivit sjuka så dom kan inte vara med oss imorgon.
Får verkligen hoppas att Fanny klarar sig.
Hon har datum 1 januari så bebis kan ju faktiskt komma när som helst.
Hon har känt lite förvärkar så man vet ju aldrig.
Sist gick hon över tiden nästan två veckor.
Vad tror ni, får hon bebis i år eller nästa år?
Jag har en liten känsla av att hon kommer redan i år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar