Summa sidvisningar

söndag 11 december 2016

Fula blommor, mycket snö och korta ben

 Tredje advent redan.
Och jag är inte klar med julklapparna än.
Nåja har lite tid än på mig och jag vet vad jag ska köpa, inte är det många heller.
 Fyndade hyacinter för 5 kronor förut.
När jag ser dom idag förstår jag varför dom var så billiga.......
 Robert som jobbat natt hela helgen skulle få vila lite tänkte jag så jag och Fabian åkte ut till Grycksbo .
 Det är ju första vintern för honom som han kan gå själv.
Men det är inte lätt att resa sig när man ramlar i snön.
 Selma försökte hjälpa honom upp men det var svårt det med 😊
 Visst var han fin i sin nya overall vi köpte igår?
 Selma hon hade Fabians gamla overall på sig.



 Att gå med snö upp till knäna gjorde en del på dåligt humör.
Men dom hade nog rätt skoj i snön också.

 Precis när jag och Fabian skulle åka hem kom Alice hem från sin farmor.
 Dom blev så glada att se varandra och kramades så sött❤

 Jag har sytt nya dynor till Fabians stol i köket.
Skulle vilja måla om hans stol svart, men då har han ju inget att sitta på under tiden.
 Robert gjorde så goda hamburgare till middag åt oss.
Imorgon ska jag ha julbord på jobbet med mina vänner.
Ska bli kul😊

2 kommentarer:

  1. Jag har en som bara står hos syrran som ni gärna får låna så länge :) tänkt att den oxå skulle få sig en makeover framöver..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack va snällt av dig Emma! Men min Elin hade en jag kunde låna under tiden 😊

      Radera