Summa sidvisningar

lördag 10 december 2016

Snö och olyckor

 Jag och Fabian klädde på oss för att ta en promenad upp till Ica maxi och kolla om det fanns några overaller där.
Min kompis hann somna innan vi ens hunnit utanför dörren....
 "Vi" fick pulsa upp hela vägen dit.
Älskar att vara ute i sånt här busväder.
 Det gäller bara att klä sig rätt så är det riktigt mysigt.
 Nåt som absolut inte är mysigt är dessa olyckor som sker så fort snön kommer ner.
 Lugnetleden var avstängd länge på grund av en krock.
Vi mötte en kille som gick och letade efter en hund som försvunnit i olyckan.
Vi gick och kollade om vi kunde se hunden nånstans vi med men tyvärr....
Hoppas verkligen den kom tillrätta.

När dom till slut kunde öppna vägen igen så skedde nästa krock och dom fick stänga den igen.
Varför ska det vara så svårt att hålla avstånden och anpassa sig efter väglaget.
Bättre att komma fram sent än inte alls...

Nu hoppas jag att dom inblandade klarade sig okej efter omständigheterna ❤
 Vi hittade en overall i alla fall.
Fanns mörkblå enfärgad, cerice enfärgad och så den här zebrarandiga.
Den fick det bli!

 Måste bara visa vad jag gjort på jobbet.
Har gjort insynsskydd av filmjölk jag rollat på.
Tejpade ränder med maskeringstejp och klippte ut hästar i dekorplast jag hade en bit över.
 Tyvärr hann det inte torka riktigt och det blev mörkt ute så bilderna är inte dom bästa.
Får ta bättre bilder på måndag.

Nu ska jag försöka att se Så mycket bättre.
Robert jobbar natt och Fabian leker med sina bilar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar