Summa sidvisningar

onsdag 21 december 2016

Julfika och finfrämmande

 Idag har vi haft julfika på jobbet. Känns nästan lite vemodigt att jag inte ska dit förrän 2 januari igen.
Jag önskar att alla fick jobba med såna härliga och underbara människor som jag får göra❤
 Precis när vi nästan fikat klart så kom min älskade fina lilla Alice med sin farmor och hälsade på mig på jobbet.
 Hon var lite blyg i början men sen släppte hon loss när dom andra gått hem.
Känns så skönt att ha så bra kontakt med hennes farmor.
Jag blir så glad när dom kikar förbi och säger hej❤
 Efter jobbet kom jag hem till en god middag som Robert lagat.
Kreolsk gryta och ris
Fantastiskt gott!!
Han kan min man.

Fanny kom förbi och åt med oss.
Jag hade lovat göra henne sällskap att åka och handla lite.
Ska aldrig vara sällskap mer.
Blev dyrare för mig än henne😁
Testade en massagedyna på Rusta.
En sån önskar jag mig i julklapp.
Så himla skön för ryggen!

Imorgon ska jag och Fabian på Neptunbadet.
Sista badet innan juluppehåll.

2 kommentarer: