Summa sidvisningar

fredag 2 december 2016

Finner inte ord❤

 Igår hade jag glöggmys på jobbet. Två av mina vänner hade gjort ett musikkryss och spelade jullåtar för oss.
Det är mycket tack vare mitt jobb och framförallt mina vänner där ute som jag mår så bra som jag gör idag.
Fick uppläst ett mejl som en av dom skrivit till min chef.
Är så tacksam så jag finner inte ord för allt beröm och uppskattning jag fick/får.

Det gör ju att man bara vill ge ännu mer tillbaka❤
 Fabian och Robert var och badade på habiliteringen.
Äntligen kan man säga efter alla veckor med förkylning.

Farmor var här och passade Fabian på eftermiddagen tills jag kom hem från jobbet.
Robert jobbade kväll så jag gjorde en simpel men god middag till mig själv.
Fiskpinnar, potatis och filsås.
Mycket sås ska det vara så fiskpinnarna kan simma i den😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar