Summa sidvisningar

lördag 17 december 2016

Nu blir det ingen mer julmat i år

 Selma och jag blev väckta av att killarna kom in till oss på morgonen och kröp ner i vår säng.
Det blev en riktig mysmorgon♡
 Dom kommer så bra överens Fabian och Selma.
Idag matchade dom varandra i klädväg också.
Hon i blått och han i rosa.

 Jag sprang ner på stan i morse och köpte mig en julig kofta.

 Vi matchade varandra rätt bra jag och min käre make också.
Vi var julröda och grå båda två

 20 över ett gick bussen mot Leksand och mitt fjärde julbord i år.
Det bjöds på öl och cider i bussen.

 Har aldrig varit här innan, var ett mycket trevligt och mysigt ställe.






 Maten var jättegod, jag åt mest kallskuret men blev ändå proppmätt....







 När vi kom hem gick vi till Bishops och tog en drink.
Eller i alla fall jag, dom andra tog nog fler för jag gick hem för att avlösa mamma.
 En glad godnattklar Fabian mötte mig i dörren.
Tog min hand och ledde mig in till soffan.
 Där åt han sin välling och så somnade han sött efter en kul dag med favoriten mormor❤
Nu dricker jag julmust
och kollar på Så mycket bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar