Summa sidvisningar

onsdag 7 december 2016

Världens största julbord!? ☺

 Har varit på julbord med mina arbetskamrater ikväll.
Kommunen bjöd alla sina anställda på mat och julshow .
 Över 4000 personer så vi var uppdelade på två olika dagar.
 Hela sporthallen i Lugnet var som en enda stor festlokal.
 Otroligt vackert måste jag säga.

 Eftersom jag ska jobba imorgon så fick det bli julmust till maten.

 Maten var ganska ojämn. Den första janssons frestelse jag tog smakade fantastiskt .
 När jag sen gick för att ta en klick till smakade den helt annorlunda och jag kunde inte ens äta upp den.
 Det var inte så mycket att välja mellan men det fanns tillräckligt så man lyckades bli proppmätt.
Strumpbyxorna rullade ihop sig och lade sig så fint under magen av all mat.....


 Svårt att göra en rättvis bild av hur pampigt och stort det var.

 Benny Astor spelade Apopokalyps (tror jag hans grupp hette) låtar och var kvällens konferencier.
 Sen kom Svenne Rubins med lite olika gäster.
 Jag gick dock hem tidigt då det varit en natt med dålig sömn på grund av en liten kille.

Men vi hade en mycket trevlig kväll så länge den varade😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar