Summa sidvisningar

lördag 31 december 2016

Gott Nytt År!!

 Fabian är inte den lättaste att fota. Inte still en sekund😁
 Fanny var lättare, hon var så vacker när dom kom hit idag.
Imorgon har hon datum för lillasyster att titta ut.
Få se hur länge hon ska gå över tiden den här gången då.

Selma har piggat på sig bra men är fortfarande rätt orkeslös mot vad hon brukar vara.
Matlusten är inte heller på topp.

 Robert har haft kökstjänst som vanligt och lagat så god mat åt oss!
Creme brulée till dessert blev det.
 Toast med skagenröra till förrätt, röran  var det enda jag stod för till maten.

 Vi hade lite julklappsutdelning också då dom var sjuka när vi firade jul här.
 Sist men inte minst så måste jag ju hämnas på Elin och lägga ut lite "fina" bilder på henne såhär på själva 25-årsdagen.
Hon lade ut en massa tok på mig igår och då får man igen😉
Även fast man fyller år😁

Den nyårsaftonen är nog i alla fall den jag alltid kommer att minnas mest.
Tänk att det är hela 25 år sedan jag låg där ensam i en sal, nysnittad med min förstfödde.
Hon var dålig och låg på 33:an.
Dagen därpå var det två sköterskor som prompt skulle ha upp mig på toaletten.

Jag mådde så dåligt och sa att jag kommer att svimma om ni tar upp mig.
Nej då sa dom, du måste upp och röra dig för att komma igång.
Det slutade med att dom tappade mig på golvet på den trånga toaletten för att jag tuppade av.....

När Elin var två veckor fick vi ta hem henne och det var en sån konstig känsla.
Man hade ju haft folk som hjälpt till med henne hela tiden på 33an.
Nu var vi ensamma hon jag och hennes pappa och skulle klara oss själva.

En vecka senare blev vi inlagda igen då jag hade fått en infektion i snittet och fick hög feber och mådde pyton.
Fick ligga inne en vecka sen fick vi äntligen komma hem och må bra tillsammans.
Då var jag 21 år.
Herregud vad åren går.

Nu har 2016 också snart passerat och 2017 står framför oss.

ÖNSKAR ER ALLA ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!!!
Kramar Cathrine ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar