Summa sidvisningar

onsdag 14 december 2016

Skit och gott kan man säga....

Det är så kul att testa nya grejer jag varken ätit eller gjort förut.
Det är tur mina vänner på jobbet gillar att vara försökskaniner 😊
Hade lunch idag och bjöd på potatis och purjolökssoppa och saffranspannkaka till efterrätt.
Råkade räkna fel så jag gjorde dubbel sats men det gjorde inget.
Det var fantastiskt gott!
Här har ni recept på den⬇

Gick upp till Ica maxi efter jobbet.
Där hade någon gjort en stor snöskulptur i form av ett ansikte.

Den här lilla busen hittade på luciakronan jag sydde förra året.
Höll på att skratta på mig när han kom med den på sig.
Ljusen stod åt alla håll utom det dom skulle😂

Fanny och Jesper kom förbi med Selma medan dom åkte och handlade.
Hon är väl en liten toka hon också.
Ser ni den röda tråden runt bordet?
Bara en bryter mönstret.....Jesper!
Han har nämligen inga hemsydda byxor på sig 😉

Satt i fåtöljen i lugnan ro på kvällen när Fabian som gått nakenfis kom och kastade nåt på mig.
Tog upp det och kollade vad det var.
BAJS!!!
Han kastade en bajskorv på mig!!
Hoppas för hans bästa att inte tomten såg det 😂😂😂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar