Summa sidvisningar

tisdag 6 december 2016

Julklappstips

 
Detta är ett samarbete med BookBeat

Såhär såg det ut för fyra år sedan när vi hade gjort julgodis.
Vi ska baka tillsammans nån dag jag, Elin, Fanny och barnen.

Alla verkar vara klara med sina julklappar utom jag.
Men jag har bara två att köpa så det borde jag hinna klara av.

Ett julklappstips är ett presentkort på BookBeat.
Både jag och Robert betar av bok efter bok.
Sist fick jag riktigt bra tips av er på spännande böcker som jag gillar att läsa/lyssna på.

Just nu har jag precis börjat på Lars Keplers bok Paganinikontraktet.
Tar gärna tips på flera ruskigt spännande böcker!

HÄR hittar ni presentkort på tre olika prisalternativ:   
1 månad: 169 kr.
-          3 månader: 449 kr.
-          6 månader: 849 kr. 

Jag kan även erbjuda er en gratis månad hos BookBeat om ni registrerar er där.
Den länken hittar ni HÄR

Promenaderna till och från jobbet känns så mycket roligare när man har en bra bok i örat.
Vägen jag går till jobbet är inte särskilt kul att gå annars. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar