Summa sidvisningar

söndag 24 januari 2016

Vi hörs inte bara, vi syns också

Så mycket sömn blev det dock inte i natt. Selma vaknade halv fyra.....

Men min älskade underbara make gjorde en smarrig frukost till mig så jag vaknade till.
Mjölken var slut och jag kan inte dricka kaffe utan mjölk.

Robert gick ner till affären och handlade både frukost och mjölk till kaffet så blev det en bra start på dagen ändå.
Vi körde hem lilla Selma på förmiddagen sen åkte vi vidare till Rog och hälsade på hos Roberts föräldrar i deras stuga. 
Så fin vinterväg på väg dit.

Fabian tittade stort på brasan i öppna spisen.
Så fridfullt mitt i skogen.
Vi bor inte fullt lika fridfullt men vi älskar att bo mitt i stan. 
Vi syns bra när vi är ute i mörkret. Köpte ett par små cykellysen på Clas Olssons och hängde på vagnen. Nu är det både lysen och reflexer så den som inte ser oss nu borde inte hålla till i trafiken.
Jag och Fabian var ute över en timme på kvällen för att hålla honom vaken till läggdags.
Vi var ner och lyssnade på Bubo i kyrktornet som sitter kvar där än.
Vi kollade på fina lampor.
Den stora fina månen.
Lite bussar och tåg såklart. 
När vi kom hem somnade han skönt efter en stunds lek med pappa♡ 

Imorgon ska vi till habiliteringen och träffa dietisten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar