Summa sidvisningar

onsdag 13 januari 2016

Fabian ♡ Mamma ♡ Pappa

Fabian har blivit en riktig liten mammagris. Och så gillar han att rita. Eller rättare sagt han gillar att bossa och vill att vi ska rita åt honom. Hela tiden ska man rita "muu" när man frågar vad man ska rita. 
Vi ritade vår lilla familj tillsammans han och jag. 
Ikväll fick jag för första gången vad jag kan minnas ligga bredvid honom i hans lilla säng tills han somnade. 
Han skulle hålla min hand hela tiden och ligga tätt tätt intill.

Han är förkyld och lite hostig men ingen feber. Men det blir inget bad för honom imorgon när han inte är riktigt pigg.
Vi får se hur det går att kolla hans hörsel imorgon på lasarettet. 

Det står då i hans journal att han är lite svår att ha och göra med så dom är förberedda på Öron-näsa-hals.
Jag och Fabian skulle ligga vår säng när jag kom hem från jobbet. Vi skulle på hans inrådan ligga där och lyssna på musik. 
Robert (som den väluppfostrade make han är) var i köket och lagade den godaste middagen jag ätit på länge! 
Han kan min man♡ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar