Summa sidvisningar

lördag 16 januari 2016

Fotbollscup och hängbröst

I morse var vi upp till Lugnet för att kolla på fotbollscup och heja på Svärdsjö.
Vi kunde dock inte stanna tills det var slut för Fabian blev trött. 
Svärdsjö tog dom hem segern till slut för tredje året i rad.
Vi kollade in hela Lugnetstadion. Tror Fabian var lite sugen på att bada för han satt där länge och tittade in på dom som badade.
Robert gjorde en riktigt god middag när vi kom hem. Så god att jag hann äta upp den innan jag tog kort. 
Jag gjorde en blåbärspaj till efterrätt. Så sjukt gott.

Önskar jag kunde komma på hur jag lägger in filmer på bloggen för ikväll höll vi på att skratta på oss.
Jag höll på att toka mig för Fabian när han satt på toan.
Brukar alltid ta av mig BH'n på kvällen hemma. Så också idag. När jag stod och hoppade och dansade för Fabian så lät det som att jag klappade händerna. Det var "bröna" som slog i magen. 

Blev ju tvungen att visa mitt trick för Robert som självklart filmade allt.
Har hållit på att skratta på mig åt filmen. Det är så fult och det låter så dumt!! 
Jag har självklart kläder på mig. Finns att se på instagram där jag heter cathrinew70 om nån vill ha sig ett gott skratt.

Den uppnosiga brösttiden är förbi och taxöronen är här. 
Så länge man inte snavar på dom får man vara nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar