Summa sidvisningar

torsdag 7 januari 2016

Frost i skägget

Inget ont som inte har nåt gott med sig. Idag åkte alla Fabians nappar i soppåsen. Han har inte kunnat ta nappen sen i lördags så nu behövs dom inte längre. 
Har gruvat mig lite för hur vi skulle kunna sluta med dom.

Går ju inte att förklara för honom varför man hänger dom i nappträdet eller ger dom till Tomten som en normal treåring. Men nu slapp vi det problemet då de löste sig själv.
Tog en (iskall) promenad till jobbet i morse. Stannade för att ta kort på den vackra soluppgången. 
När jag slog på kameran var den vänd mot mig och jag fick en chock när jag såg mig själv!!
Inte för att kameran var vänd mot mig och inte framåt, utan för att jag hade frost i hela ansiktet och såg ut som skäggiga damen!!

Ska man få lov att börja raka sig i ansiktet nu också?! 
Herregud jag mötte ju massor med folk när jag gick till jobbet. Dom måste ju ha undrat om det var en kvinnlig variant av tomten dom mötte.
Väl framme på jobbet var det varmt och skönt och jag har som vanligt haft en bra dag med mina vänner där.

Fabian var så trött på kvällen att han somnade när jag gav honom gröt vid bordet.
Lite svårt att hålla honom vaken när han är så trött. Han somnade strax efter kl 18. Efter nio vaknade han igen och här sitter jag nu kl 24 och hoppas att han ska bli trött och somna snart.

Mormor har varit här och busat med honom och då blir man trött såklart. 
Man kunde se spår på toaletten efter deras framfart.


Dom är roliga att lyssna på dom där två när dom leker.

Jag har sytt lite presenter till mina söta barnbarn som fyller 1 och 2 år nästa vecka. Helt otroligt vad tiden går fort! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar