Summa sidvisningar

tisdag 26 januari 2016

Började dagen med lite lyx

Den här bilden kom upp på min Facebook igår. Vi tog den på hotellrummet alldeles innan vi skulle iväg på inspelningen av Biggest Loser finalen. 

Det var 4 år sedan igår. En dag jag aldrig kommer att glömma. En dag som slutade med fest på Café Opera. Bara det! Sånt får man bara uppleva en gång i livet (om ens det) 
Några dagar senare plussade jag på graviditetstesten. 
Den högsta vinsten var på gång♡
Kände det lite som högsta vinsten i morse också när jag utnyttjade mitt presentkort jag fick av mina vänner på jobbet i julklapp. 

Det var mitt livs första besök för att få fotvård. 

Det var så himla skönt och tiden gick så fort. Nu har jag världens lenaste fötter och måste försöka att hålla dom fina. Tänk om man bara kunde få in som rutin att smörja fötterna varje kväll. Precis som man borstar tänderna.
 
På eftermiddagen körde jag Selma med föräldrar till Borlänge för att fixa nya pass inför resan till Gran Canaria dom ska göra.
Vi kom dess värre 5 minuter sent och dom hade stängt.

Blev en snabbis till Ikea och ett stopp på Burger King där jag blev bjuden på mat. Selma fick sin första egna lilla hamburgare. 
Robert ringde när vi var i Borlänge och berättade att det varit en olycka på väg mot Borlänge från Falun. Hela 10 bilar var inblandade och vägen var avstängd. 

Man blir bra fundersam över hur folk tänker ibland. Dom hade blockerat båda körfälten så att räddningsbilar och ambulanser inte tog sig fram. 
När vi åkte hem två timmar senare ringlade köerna fortfarande långa i motsatt körfält. Jag hoppas att ingen blev allvarligt skadad.
Selma fick lite nya saker på Ikea till sitt lilla kök. 
Fanny och Jesper hade varit så snälla och köpt nya vantar till Fabian. Otroligt bra vantar som är så enkla att sätta på och som sitter på bra. Sen är dom varma också.
Imorgon fyller min älskade man 37 år. Jag har ordnat en liten överraskning till honom. Vi ska på en Helsingfors kryssning. Fast nu vet han ju om den. Ser fram emot det♡

2 kommentarer:

  1. Jag älskar härliga hand-och fotkrämer. Har alltid en liten tub i handväskan, vid soffan, bredvid sängen. På så sätt påminner jag mig själv om att smörja in händerna och fossingarna.

    Så härligt med kryssning! Hoppas det blir riktigt mysigt. Gratta Robert så mycket från mig! Kram, Karin.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Karin! Kanske hittar nån härlig kräm på båten :-)
      Ha de gott! Kramar ♡

      Radera