Summa sidvisningar

tisdag 12 januari 2016

Hälsat på i Fanny och Jespers fina lägenhet

Idag har jag varit och kollat in Fanny och Jespers nya lägenheten efter att dom fått omtapetserat och flyttat in. Jag tog före och efter bilder på alla rum som var rätt färgglada innan tapetseringen. 

Här är hallen före och efter. 
Sovrummet före och efter. Blev en aning ljusare kan man säga.
Det pippigula vardagsrummet är nu ljust och fint. Hjälpte Fanny upp med lite tavlor på rummen idag.
Det gröna köket är ett minne blott. Står en ny spis mitt på golvet där som ska kopplas in. Sen blir det ordning där med.
Selmas gula rum med dinosaurier på bården är nu ett ljust rum med en söt fondvägg.
Dom flyttade in i söndags och har redan fått iordning det så fint hemma.
Fotona dom fick i julklapp av mig sitter nu på väggen.
Fabian fick vara hemma med pappa när jag åkte ut. Han har blivit förkyld den stackaren. 

Han ska få börja på vattengymnastik på torsdagar. Det kommer han att gilla. 
Ikväll har han och pappa badat i badkaret tillsammans. Det gillar han också. 
Sen satt dom och myste i varsin skön morgonrock i soffan.

Mina fina älskade killar♡ 
Jag vore inget utan dom♡ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar