Summa sidvisningar

söndag 17 januari 2016

Fast i farmen

Vi var ut en sväng på förmiddagen och hälsade på mina små favorittjejer.
Mitt hjärta svämmar över av kärlek till dessa små♡♡♡
Selma var trött och snorig och somnade i min famn.
Skulle ta en mysselfie på oss när nåt läskigt smög sig på bakom.
Fabian passade på att mysa med Fanny en stund. Han såg ut som ett litet gosedjur där han låg i sin tigerdräkt bredvid henne.
Fabian fick lite pikar om sin tigerdräkt igår när vi var på fotboll. Här hemma är det ju hockey och Färjestad som gäller. Brynäs förknippas i hockeyns värld med tigern och Färjestad med vargen.
Skulle sy honom en vargmössa idag men den blev lite stor så Robert lade beslag på den istället. 
Älskar att bara sy på frihand och se om det blir som tänkt när det blir klart. Gör mig alltid en bild i huvudet. Ibland blir det bättre och ibland får man göra om lite till det bättre.
Vi har fastnat i såpan "farmen", är ju två falutjejer med där i år. Har redan börjat störa mig på några personer där. Fånigt va?

Sa till Fabian att vi skulle göra honom godnatt klar så han fick gå och sova innan det började. 
Jag gick och hämtade pyjamas, blöja, tandborste och gjorde välling. När jag skulle hämta Fabian hade han lyckats ta sig upp i sin säng och lagt sig helt själv :)
När det väl kom till kritan och han var godnattklar så ville han inte alls ligga i sin säng. 
Han blev så ledsen så han fick såklart komma upp och somnade till slut tryggt i pappas famn♡

Imorgon blir det ett besök på lasarettet igen. Då ska dom försöka att göra ultraljud på Fabians njurar och urinblåsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar