Summa sidvisningar

fredag 7 augusti 2015

Vilken dag

Har gått med ett lyckorus hela dagen. Fast inne. Har faktiskt inte varit ut på hela dan fast det varit så fint. Jag har sytt och pysslat lite istället. Och tänkt och funderat, nästan svårt att fatta att det är sant beskedet vi fick i morse.
Fabian han firade med att vända uppochner på hela sitt rum. Man får ha ett ständigt vakande öga på honom när han reser sig mot saker. Han är så vinglig på sina smala små ben och ramlar bakåt rätt som det är. Han blir så otroligt lång när han kommer upp på benen. Når saker som han inte alls ska ha. Så nu blir det att plocka bort ännu ett snäpp högre upp.
Alex och Charlie kom och gjorde oss lite sällskap på kvällen. Det har varit en otroligt varm och skön kväll. Lite mysigt när det blev mörkare och vi kunde tända ljusen å balkongen. 
Hade ljus tända både inne och ute. 
Det var min sista semesterdag idag. På måndag börjar jag mitt nya jobb. En stor sten har lättat våra hjärtan idag. Allt kommer att bli så bra. Vi kommer att få ordning på ekonomin igen efter att ha gått på knäna i flera år nu. Att vara sjukskriven är inget man blir rik på. Något både jag och Robert fått känna på. När båda är det blir ju ekonomin knappast bättre. 
Det har varit en omtumlande dag. Kan inte fatta att det är sant. Det jag vet är att vi gör ett himla bra jobb med Fabian. Världens finaste lilla kille♡
 Nu kommer vi att kunna göra ett ännu bättre jobb när man kan slappna av och lägga all fokus och energi på honom och på våra jobb som vi båda trivs med. 
Och på varandra såklart. Men det har vi faktiskt varit bra på hela tiden. Trots allt som varit runt oss hela tiden så har vi aldrig tappat bort eller glömt bort varandra. 
Kärlek har vi massor utav♡♡♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar