Summa sidvisningar

söndag 9 augusti 2015

Älskade lilla pojke, önskar jag kunde ta dina besvär ♡

Nu har vi varit och kollat in vart jag ska jobba.
Imorgon ska jag dock tillbringa dagen på Smedjan fast inte på avdelningen jag varit på tidigare utan gå med fritidsledaren där.
Har lite fjärilar i magen.

Det har varit en knölig natt och morgon. Fabian har varit förstoppad igen stackarn.
När han får ett klyx brukar det bli resultat ganska direkt.
Men idag kom det inget alls fast än han tryckte på så gott han kan.
Han får panik och skakar hela han när det blir såhär.
Satte på honom en blöja och gick runt och bar omkring honom hemma för att han skulle slappna av och lugna sig igen.

Han började trycka på igen efter en stund och vi satte honom på toa igen.
Det hade kommit några stenhårda kulor i blöjan.
Han tog i där han satt och han skakade i hela sin lilla kropp.
Tårarna rann och han höll krampaktigt i nån av oss hela tiden.
Han har fått stora hemorrojder också stackarn.
Åh jag blir alldeles gråtfärdig när det blir såhär för honom.
Det skär i mitt hjärta.

Jag önskar att jag kunde de ta alla hans besvär och all hans smärta♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar