Summa sidvisningar

tisdag 11 augusti 2015

Jag blir så ledsen

Fabian sov middag ända till klockan 18 på kvällen.
Det var en fin kväll så vi gick ut på en promenad genom stan.
Vi var ute nästan två timmar.

Jag blir så ledsen. Fabian har tappat en av sina sandaler.
Dom kostade över 600 kronor.
Han kan inte ha vilka skor som helst på sina konstiga små fötter.
Han har dom när han tränar i sitt ståskal.
Nu finns det bara en kvar.
Han kan inte stå i skalet utan skor så nu kan han inte träna där förrän vi köpt nya skor.

Fick en bild på Selmas små fossingar i sanden.
Imorgon kommer dom äntligen hem igen.
Som jag saknat dom.
Imorgon kommer även resten av ligan hit och äter med oss.
Elin och Alice, Felix och så Rasmus och hans tjej Lina.
Saknar dom också så det ser jag verkligen fram emot.

Ska träffa min nya chef på förmiddagen på min nya arbetsplats.
Ska bli spännande att se vart jag ska jobba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar