Summa sidvisningar

lördag 22 augusti 2015

Lugna lördag

Vi började dagen med en skön familjepromenad. Var förbi på secondhand butiken och fyndade en bit tyg samt två tunikor. Jag älskar loppis och secondhand. Man kan säga att jag älskar fynd och billigt. Att kunna göra om saker och kläder som man själv vill ha det. 
Robert har inte fått mycket sömn efter sitt nattskift. 
Fabian är lite svår att tysta ner. Imorgon ska vi gå ut på morgonen när han vaknat så Robert får lugn och ro hemma. 
Vi skulle passa på att vila när Fabian sov middag. Den enda som somnade var jag, ja och Fabian såklart. Inte Robert som verkligen behövde sova...
På eftermiddagen när Robert åkte till jobbet gick jag och Fabian till lekparken. Han sken som en sol när han fick se sandlådan. Rasmus kom och gjorde oss sällskap i lekparken. När vi lekt klart så åkte vi en sväng med Rasmus i bilen. Visade vart mitt nya jobb låg och så var vi till McDonald's och åt. Rasmus skulle iväg och jobba natt han också.

Stoppade Fabian i säng när vi kom hem. Han kunde dock inte somna så han fick komma upp och leka en stund till. Oftast är det för att han är bajsnödig som han inte kan somna. Så var det även nu. Efter att ha lättat på trycket och fått lite mer välling så somnade han skönt. Kan vara för att han blev nattad av pappa som kom hem på rast så precis ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar