Summa sidvisningar

fredag 25 april 2014

En överraskningarnas man!

Vi startade dagen med en promenad på nästan 8 km. En ganska backig sådan.
Fabian lyckades slappna av en halvtimme så jag kunde lyssna på lite musik då.

När vi kom hem gjorde jag iordning lunch tills Robert skulle komma hem.
Fabian inventerade kökslådorna under tiden.
När vi satt och åt sa Robert att han tyckte att han hörde något i hallen. Jag vågade inte gå och kolla så båda satt kvar och åt vidare.
När jag skulle gå och lägga Fabian såg jag ett stort paket i hallen!
Då fattade jag varför han sa att han hört något, han ville lura ut mig i hallen såklart. 
Det är lite drygt två veckor tills jag fyller år.
Han hade varit och köpt en symaskin till mig!!!
Åhh va glad jag blev!!
Jag sydde massor när mina andra barn var små. Jag älskar att sy!
Men den maskinen jag hade då bara krånglade hela tiden och var mer inne på lagning än den var hemma och var hel. Så jag sålde den för ett par år sen.
Nu vill jag bara köpa tyg och börja sy på en gång 😄
Min man han kan överraska han!
Tack älskade Robert ❤
Nu ska jag gå och riva sönder nåt så jag kan laga det! 😉

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig present!! :-) Jag älskar också att sy och min dröm är att ha ett alldeles eget Sy-/Pysselrum där jag kan ha alla saker framme och slinka in dit när andan och inspirationen faller på!! Trevlig helg!! Kram, Karin.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det vore väl drömmen de! Ska göra iordning en liten syhörna i sovrummet så jag kan ha den framme hela tiden :) Trevlig helg på dig Karin!! Kram

      Radera