Summa sidvisningar

måndag 21 april 2014

Ännu ett stort steg för Fabian!

Vi har ju kämpat med att försöka få i Fabian vätska.
Vi har provat allt!!
Vi har alla sorters flaskor, nappar och muggar som finns och han har aldrig druckit ur nån. Inte ens en liten klunk.
Sista tiden har vi gett honom vatten med sked för att försöka få i honom lite grann i alla fall. Har nog som mest blivit en matsked.
Han sätter i halsen sen vill han inte ha mer.
Nu på kvällen höll Robert på att få i honom lite med en sportflaska. Han ville hålla själv men det gick inte då den var för stor.
Kom på att jag hade en liten flaska. Den funkade perfekt!!
Han har druckit ur en hel flaska nu!
Kan hålla i helt själv också,  eller rättare sagt dricka utan att hålla i den alls ☺
Hoppas verkligen det håller i sig nu. Han sätter inte ens i halsen.
Vilket bra slut på dagen!!
Heja Fabian ♡♡♡

2 kommentarer:

  1. Blir så glad att jag nästan blir tårögd när jag läser om alla nya grejor Fabian klarar av. Det är så fint av er att vilja dela med er om stora som små saker. Känns som om man känner er fast vi aldrig träffats irl ;-). Känner en liten "connection" till er också då vi hade en liknande resa för att få vårt första barn. (Vi var med i säsong 1 av BL). .//Sara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh det kommer jag ihåg!!! Då fick ni mig att gråta! Då har vi en hel del gemensamt :-)

      Radera