Summa sidvisningar

fredag 4 april 2014

Upp och ner

Dagen som började så fint blev lite upp och ner.
Rensat lite mer i förrådet och hittade ett jättefint foto från mammas och pappas dubbelbröllop dom hade tillsammans med Bengt och Marianne.
Pratade med min kusin i en hel timme igår. Det känns helt ofattbart att både Bengt och Marianne är borta och aldrig kommer tillbaka mer....

Jag skulle prata med min läkare idag om min klump i halsen. Hon ville träffa mig så jag fick komma dit ganska snabbt.
Hade ju en tid där för Felix idag så det blev ett väldigt rännande där.
Har fått en remiss för att göra en kontraströntgen i halsen. Var en sån jag fick göra förut när jag hade cystan i halsen också.
Hon tog en massa andra prover också, jag syresatte mig lite dåligt och hon skickade iväg ett akutprov för att utesluta propp i lungan.
Jag svettas floder och blir andfådd av minsta lilla.
Det var en lättnad när hon ringde och sa att allt såg bra ut.
Det har nog helt enkelt varit lite mycket sista året och kroppen börjar säga ifrån även fysiskt.
Jag ska börja gå i samtal och lätta på trycket lite.  Jag sa till dom på vårdcentralen att jag nästan skäms för att ringa och komma dit. Så mycket som jag/vi varit där sista året har jag nog varit sammanlagt hela mitt liv innan.
Man rår inte på allt alla gånger.

Nåt helt annat är att Robert gillar att titta på Let's Dance men han skulle aldrig erkänna det. Precis som han älskar att gå på Ikea!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar