Summa sidvisningar

onsdag 2 april 2014

Pysseldag

Fabian är den roligaste jag vet, och jag tror att han tycker det själv med :)
Han har börjat toka sig och hittar på bus hela tiden.
Varje gång vi ska gå ut så får jag leta igenom hela lägenheten efter mina skor.
Dom kan vara precis var som helst utom där som ska vara.
I morse hittade jag en bredvid Tv:n.
När han satt på pottan en stund innan höll han på att toka sig med en gris i munnen och så bara skrattar han.

Han som alltid varit så lätt att lägga förut. Nu får man gå in minst femton gånger och stoppa om honom och lägga tillbaka allt han kastat på golvet.
Förut var det bara nallar och snuttefiltar, nu är det rubbet. Kuddar, täcke och precis allt ska ner. Sen ropar han, på sitt vis :)

Vi var ute och gick en sväng tidigare. Tog bilder med andra kameran så det blir ett annat inlägg.
När vi kom hem åt Fabian sen somnade han. Jag passade på att göra om några blöjkartonger till fina förvaringslådor.
Fick tapet över när jag gjorde iordning Felix bokhylla som jag klädde in kartongerna med. Blev riktigt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar