Summa sidvisningar

lördag 26 april 2014

Startat en ny trend

Är tydligen någon slags våryra på stan. Inte mycket till yra måste jag säga. Men den verkar krocka med vårmarknad i Borlänge och sist men inte minst loppis i Rog! 
Mina älskade kusiner håller på att rensa ut sina föräldrars hus och säljer ut.
Idag och imorgon är det loppis där mellan kl 10-15.
Imorgon ska vi åka dit och kika för då är Robert ledig.
Idag hade vi en lunchdate på China Thai.
Fabian har en trött dag och sover sin andra middagslur,  jag har tråkigt i soffan.
Har uppfunnit den nya selfiebilden,  motsatsen till duckface blir från och med nu fishface!
Lite fulare men mycket roligare!
Köpte mig en fin vårtunika på indiska.  Måste gå ner och byta den sen, den var för stor ☺
Nu kom solen till balkongen så jag slår mig ner där en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar