Summa sidvisningar

lördag 26 april 2014

Nu är det riktigt illa

Vi (Robert) gjorde iordning en supersmarrig sallad till middag. Vi åt den med andakt i solen på balkongen. 
Känns nästan lite som att vara utomlands när man sitter ute där.
Solen värmer och så hör man trafik och stadsljud runtomkring. Jag gillar det.

Något jag däremot INTE gillar är att mina lår går ihop!
Det är dags att krypa fram ur idet och börja göra sig redo inför sommaren.  Allt har liksom grott igen över vintern.
Det jobbigaste var en känsla jag upptäckte när jag gick naken under morgonrocken och jag luvade mig själv!
Oansad bikinilinje/kisstofs och ihopgnuggade lår är ingen bra kombo!!!

Blek så man ser genomskinlig ut också. Funderar på att lyxa till det med en spraytan. Jag fyller ju faktiskt år snart. Har aldrig gjort det förut men det känns bättre än solarium.

Nu väntar sängen och imorgon loppis i Rog ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar