Summa sidvisningar

onsdag 16 april 2014

Övat inför morgondagen

Ska till röntgen idag och kolla upp min knöl i halsen.
Kommer inte ihåg riktigt hur det gick till. Gjorde det för 15 år sen, det är en röntgen med kontrastvätska vet jag men minns inte hur det gick till riktigt.  Då hade jag en vätskefylld cysta i halsen som tömdes.
Robert började jobba senare idag så jag passade på att ta en promenad i min ensamhet med musik i öronen och tankarna åt alla håll.
Vill för övrigt tacka den som lämnat ett meddelande på väggen i stan till mig. Tack!
Råkade trycka på paus när jag hade sports tracker på men det blev en promenad på strax över 7 km.
Min nya handläggare på försäkringskassan ringde upp mig idag. Det är samma jag hade när jag gick med Fabian.  Känns riktigt skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar