Summa sidvisningar

lördag 12 april 2014

Testning, Testning

Testar kameran lite. Det är en otrolig skillnad mot gamla mobilen. 
Bilden på Fabians rum känns nästan som en panoramabild,  bilden med min hand ser nästan ut att vara tagen med systemkamera. 
Inte bara jag som testat min kamera idag såg jag när jag kollade igenom bilderna.
Tar man silfies med min mobil får man skylla sig själv! 😃
Bilden på vårt vardagsrum är en panoramabild. 
Den stackars lilla pojken som vaknade frisk i morse har helt plötsligt blivit superförkyld.  Vaknar hela tiden och är helt tät i näsan, ville inte ha någon välling innan han somnade Heller. 
Så tråkigt, men väntat. Brukar gå ungefär en månad mellan förkylningarna och feber.
Nåja, bättre han är sjuk nu så han hinner bli frisk tills på torsdag när vi ska på kryssningen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar