Summa sidvisningar

måndag 14 april 2014

Dags att bjuda till lite

Fabian har lite feber och fick en panodil på kvällen. 
Jisses! Jag undrar vad det var i den panodilen! Han blev helt galen! Drog fram som en virvelvind, högg mig i tårna och sprang runt och bara skrattade.
Han är så rolig. Vi har skohorn i handtagen till kökslådorna.  Jag hade visst glömt sätta tillbaka det efter mig vilket Fabian  noterade rätt snabbt.
Han drog i lådorna, tittade in på mig som först inte reagerade. Drog igen och tittade in på mig med världens leende, då kopplade jag vad han sysslade med. Reste mig upp och han sprang iväg med ett gapskratt.  Han är det roligaste jag vet 😃
Robert är näst roligast. Han hade gjort en facerape på mig.
När han kom hem på kvällen hade han köpt en blomma och min favoritglass till mig.
Med tanke på blommans utformning och facerapen är det nog dags att jag släpper till lite ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar