Summa sidvisningar

söndag 6 april 2014

En sen kväll

Fabian sov "middag" i tre och en halv timme på kvällen.
Det betyder att han och jag (ofrivilligt) är vakna nu, Robert sover så sött som tur är. Han måste ju upp klockan 06 imorgon. Jag hade tänkt att jag och Fabian skulle åka ut till Grycksbo och gå på öppna förskolan där.
Vi får se hur det blir med sömnen först så rättar vi oss efter den.

När jag kom hem efter den långa promenaden idag så fick jag världens bästa överraskning!
Felix som varit ensam hemma hade städat hela lägenheten!
Han hade plockat ihop överallt, diskat och dammsugit.
Gissa om jag blev glad!! :)
Det är väl den absolut bästa överraskningen en mamma kan få. Det såg bedrövligt ut hemma när vi gick och så kommer man hem till ett väldoftande rent och fint hem.
Älskade ungar <3 stora som små

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar