Summa sidvisningar

tisdag 4 november 2014

Soffliggardag

Idag har jag inte gjort många knop. Det här med att ligga still är inte riktigt min grej.
Är alldeles för rastlös för det.
Men idag har jag inte orkat göra nåt mer än ligga i soffan.
När Robert kom hem från jobbet så lekte han med Fabian och då somnade jag i soffan.
Sen klädde dom på sig och gick ut i regnet en sväng.
Nu känner jag mig lite piggare förutom en dryg hosta.
Imorgon kommer mamma hit och leker med Fabian medan Robert jobbar.
Det är tur att Fabian är en sån liten gosprick så man kan sitta och mysa med honom och ta det lite lugnt.

Har lagt ut lite annonser åt mamma på saker efter mormor som ska säljas.
Hon har flyttat in på hem och där fick inte allt plats.
Fina gamla saker, den vackra lampan blev såld direkt.
Nu blir det god natt och hoppas jag mår bra imorgon :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar